Williams & Lake Havasu - Reisverslag uit Pittsburg Point, Verenigde Staten van Erik en Hilde - WaarBenJij.nu Williams & Lake Havasu - Reisverslag uit Pittsburg Point, Verenigde Staten van Erik en Hilde - WaarBenJij.nu

Williams & Lake Havasu

Blijf op de hoogte en volg Erik en Hilde

23 Juni 2016 | Verenigde Staten, Pittsburg Point

Gisteren vertrokken we uit Flagstaff voor een rit van ruim 3 uur naar Lake Havasu. Onderweg reden we door Williams, een oud Amerikaans dorpje op de weg van Route 66. In het dorpje is alles in de oude Amerikaanse stijl. Alsof de tijd 50 jaar heeft stilgestaan. Hier hebben we wat gedronken en daarna onze weg vervolgd. Onderweg zijn we gestopt om te lunchen bij Denny's. We zijn erachter dat we samen makkelijk van een gerecht kunnen eten, de porties zijn anders veel te groot. Uiteindelijk kwamen we aan in Lake Havasu. De auto gaf een buiten temperatuur van 113 graden Farenheit aan, 46 graden Celsius! Op internet lazen we allerlei negatieve reacties op het resort waar we 2 dagen verblijven. Dus we waren benieuwd waar we terecht zouden komen. Eenmaal op het resort zag alles er super mooi uit! Het resort ligt direct aan het meer op een eiland dat wordt verbonden met het vaste land door de originele London Bridge (ja echt!). Onze kamer is ook super mooi, we zijn in een suite terecht gekomen met een apart "woon" gedeelte. Nadat we de koffers hadden uitgeladen zijn we direct naar het zwembad gegaan waar we een drankje in het zwembad hebben gedaan. Eten deden we ook op het resort. Vandaag begon goed met luieren aan het zwembad. Opeens moest iedereen uit het zwembad omdat het water teveel slechte chemicaliën bevatte. In de hoop dat het korte tijd zou duren zijn we naar de Walmart gegaan om wat verkoeling te zoeken en de tijd te doden. Bij terugkomst was het zwembad nog gesloten en zijn we aan het meer gaan zitten. Het water was heerlijk, maar in de zon was het te warm om te blijven zitten. We zitten nu heerlijk op het balkon te genieten van een drankje! In de schaduw is het goed uit te houden. Straks nog lekker eten en morgen gaan we richting Joshua Tree National Parc en Palm Springs.

Hilde & Erik

• 25 Juni 2016 - 00:57

Bobby En Margot :

Hello,
    Wat een mooi resort. Je kunt zien dat jullie het echt naar je zin hebben

• 25 Juni 2016 - 01:01

Bobby En Margot:

Geniet nog van jullie reis!:)
    x Bobby & Margot

• 25 Juni 2016 - 23:16

Ton En Ria:

Jullie beleven ook van alles, route 66, een resort met een spooky zwembad, temperaturen die te hoog zijn maar wel weer een mooie kamer. Houden jullie het nog uit! Prettige reis verder. Zijn zeer benieuwd. Liefs!