Hermosa Beach - Reisverslag uit Hermosa Beach, Verenigde Staten van Erik en Hilde - WaarBenJij.nu Hermosa Beach - Reisverslag uit Hermosa Beach, Verenigde Staten van Erik en Hilde - WaarBenJij.nu

Hermosa Beach

Blijf op de hoogte en volg Erik en Hilde

28 Juni 2016 | Verenigde Staten, Hermosa Beach

We zijn beland op onze laatste bestemming, ons laatste hotel. Voordat we hier arriveerde hadden we nog een nachtje in down town La te gaan. We gingen op tijd slapen zodat we de volgende dag vroeg naar Hermosa Beach konden gaan, weg uit Down Town LA. Midden in de nacht (01:15) hoorde ik ineens: "Erik, volgens mij zit er een kakkerlak in de badkamer!" En ja hoor, een kakkerlak. We liepen naar de receptie en ze boden ons gelukkig een nieuwe (mooiere) kamer aan om de verdere nacht door te brengen. De volgende morgen bracht Uber ons naar Hermosa Beach. We waren vroeg dus konden nog niet inchecken. We lieten onze spullen in de lobby en gingen relaxen op het strand. Na de lunch konden we inchecken in de kamer. We hadden al twee mindere kamers gehad dus we waren benieuwd welke kamer we zouden krijgen. Gelukkig hebben we een hele grote en mooie kamer met zeezicht! Na het inchecken gingen we weer terug naar het strand en hebben we in een van de strandtentjes nog een drankje gedaan en wat gegeten.

Vandaag hebben we fietsen gehuurd. Geen snelle stadsfietsen zoals in San Francisco maar "Beach Cruisers". Lage fietsen met dikke banden. We zijn vanuit Hermosa Beach naar Venice Beach en uiteindelijk naar de Santa Monica Pier gegaan. Een tocht van toch zo'n 23 km! Hier hebben we even rond gelopen en geluncht. Weer terug bij Hermosa Beach hebben we nog even heerlijk op het strand gelegen totdat de wolken voor de zon trokken.

Morgen nog een laatste dagje op het strand en dan zit de reis erop! Heel erg bedankt voor het lezen van ons reisverslag! We vinden het erg leuk dat jullie ons gevolgd hebben!

Hilde en Erik

• 29 Juni 2016 - 10:32

Marianne En Joop :

Het was leuk jullie te volgen ! Jullie hebben een supervakantie gehad ! Geniet nog even van de laatste dag en een hele goede reis naar huis !
    Groetjes , Joop en Marianne

• 29 Juni 2016 - 19:19

Hannie:

Fijn dat het voor jullie zo'n mooie reis geworden is. We hebben ook veel plezier beleefd aan het volgen van jullie. Maar natuurlijk zijn we blij dat we jullie vrijdag weer zien! Plezier nog de laatste dag en goeie reis terug!

• 29 Juni 2016 - 22:04

Miep:

Hallo luitjes!

Heerlijk genieten van de laatste momenten van jullie mooie reis! Het klinkt allemaal fantastisch en leuk om jullie blog te lezen!

Kus uit een koud en nat Nederland