Fietsen door San Francisco - Reisverslag uit Marina District, Verenigde Staten van Erik en Hilde - WaarBenJij.nu Fietsen door San Francisco - Reisverslag uit Marina District, Verenigde Staten van Erik en Hilde - WaarBenJij.nu

Fietsen door San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Erik en Hilde

14 Juni 2016 | Verenigde Staten, Marina District

Gister zijn we aangekomen in San Francisco. Met een shuttle zijn we naar ons hotel gebracht. Nadat we ingecheckt waren zijn we in de buurt van ons hotel gaan zoeken naar een eettentje. Omdat het volgens de Nederlandse tijd al 01:30 was (hier 16:30) hadden we niet zoveel trek. Uiteindelijk hebben we bij een typisch Amerikaans restaurantje wat gegeten. We hebben geprobeerd wakker te blijven tot 21:00 om een beetje te wennen aan het tijdsverschil. Om 19:00 (04:00 NL) waren we uiteindelijk zo moe dat we toch maar zijn gaan slapen. Vandaag hebben we fietsen gehuurd en hebben we over de Golden Gate bridge naar Sausalito gefietst. Nu gaan we nog even door de stad fietsen en morgen gaan we Alcatraz bezoeken.

• 15 Juni 2016 - 19:06

Maarten:

Leuke foto's. Mooi weer zo te zien. Het lijkt wel of die brug VOO jullie daar is neergezet. Groetjes van Annemiek en Maarten

• 15 Juni 2016 - 22:54

Hannie:

Leuk hoor, op deze manier een reisverslag maken. Ben benieuwd naar jullie belevenissen in Alcatraz!

• 16 Juni 2016 - 08:20

Diane:

Hoi, op deze manier hebben wij ook het gevoel een rondreis langs de westkust te maken en dat zonder te hoeven reizen :-) Ziet er trouwens heerlijk en gezond uit, die fruitsalade en die yoghurt.
    Groetjes en nog veel plezier !

• 16 Juni 2016 - 09:53

Harrie En Marleen:

Hoi Hilde en Erik,
    Wat leuk om ook in Portugal jullie reisverslag te lezen.
    Voor ons zit het er jammer genoeg bijna op, maar voor jullie begint het pas.
    Wij zullen jullie belevenissen blijven volgen.
    Heel veel plezier daar!